Jos mitään ei muuta, mikään ei muutu

Kirjoitin edellisessä postauksessani tienhaarasta ja etenemisestä. Ja siitä valinnan vaikeudesta. Tässä postauksessa pohdin elämän haasteita ja muutosta. Muutos on mielestäni hyvästä, vaikka se ei aina juuri siinä hetkessä tunnu siltä. Koska usein sitä mukautuu vallitsevaan tilanteeseen, vaikkei ihan tyytyväinen olisikaan, jos ei tule pakottavaa tarvetta muutokselle. Kaikki sujuu ihan ok, vaikkakin mielessä nakertaakin epäilys ja […]